joi, 28 ianuarie 2021

Posted by Amuzantu On ianuarie 28, 2021
Bancuri


1  Intalnirea dintre un melc si James Bond

James Bond se întâlneşte cu un melc pe stradă.
Se uită la el şi îl salută:
– Eu sunt James… James Bond!
– Eu sunt melc… melc codobelc…

2 Unde vrea o actrita sa fie sarutata

- Sunt trei locuri unde as vrea sa fiu sarutata, spune tanara astrita regizorului care ii face curte.
- Care? intreaba el emotionat
- Paris, Las Vegas si Rio de Janeiro!

3 Cum se scuza o vedeta pentru ca s-a ingrasat

O vedeta TV se scuza:
- Daca par ca m-am ingrasat, sa stiti ca o camera de filmat te ingrasa cu 5 kilograme.
Un telespectator o intreaba:
- Si cu cate camere filmati? 7-8?

4 Ce a patit Alinuta la scoala

Alinuta:
– Mama, azi m-a batut un baiat la scoala!
– Da? Si poti sa-l identifici?
– Da, mama! Am o ureche de-a lui in ghiozdan!

5 De ce Alinuta pune cacao in apa canarilor

- Alinuta, de ce pui cacao in apa canarilor?
- Ca sa faca oua de ciocolata.

 6 Mama Alinutei ii explica componenta familiei

Alinuta vine acasa de la scoala.
– Mama, asa cum traim noi, e la fel ca la animale, nu?
– Asa s-ar putea spune.
– Atunci eu sunt practic vitelusa?
– Asa s-ar putea spune!
– Si tatal ar fi taurul?
– Nu, tatal e boul, pe taur nu-l cunosti tu!

7 Cum a spart Ghiţă papuşa de porţelan a Alinuţei

Mami, Ghiţă mi-a spart papuşa de porţelan!
- Vai Alinuţa. Şi cum s-a intâmplat?
- Păi ... i-am dat cu ea în cap.

8 Ce intelege Alinuta prin numar complex

- Alinuta, ce intelegi tu prin "numar complex"? o intreaba profesorul de matematica.
Alinuta sta un pic si cugeta, apoi raspunse, chicotind:
- Tot tacamul?...

9 Discutie intre patron si angajat despre salariu

Discuție intre patron și angajat:
- Nu pot să-ți dau salariu mai mare, n-ar fi echitabil. Uite Stefanescu are 8 copii și primeste exact aceeași leafă ca a dumneata, care n-ai nici unul.
- Eu credeam că firma ne plătește pentru ceea ce facem la servici nu pentru ceea ce face acasă!

10 Ce s-a intamplat la un interviu

Intră una in birou, imi face un s*x oral după care zice:
- Gata, am luat postul?
- Nu știu doamnă, eu tot la interviu am venit.

2 comentarii: